
Критерії аналізу заняття з елементарних математичних уявлень
1. Обсяг програмових завдань, конкретність формулювань, зв'язок з попереднім матеріалом.
2. Відповідність змісту заняття поставленим завданням.
3. Тривалість заняття, ефективність побудови його етапів.
4. Розміщення демонстраційного та роздаткового матеріалу, їх види та кількість.
5. Доцільність добору методів та прийомів.
6. Чіткість і грамотність вказівок, пояснень, запитань, демонстрування матеріалу.
7. Вміння організувати пізнавально – пошукову та самостійну діяльність дітей.
8. Вміння активізувати мовлення дошкільнят (конкретність, влучність запитань , різноманітність їх формулювання).
9. Вміння підводити дітей до узагальнення ,математичних висновків; науковість і доступність узагальнень вихователя.
10. Вміння активізувати увагу , розвивати різні види пам'яті: зорову, слухову, словесно – смислову, емоційну.
11. Урахування індивідуальних особливостей дітей.
12. Підсумок заняття.
13. Рівень використаних прийомів щодо формування математичних уявлень у дітей.
14. Кількість та лічба.
15. Величина.
16. Геометричні фігури.
17. Орієнтування в просторі.
18. Орієнтування в часі.
19. Логіко – математична компетентність.
20. Емоційна атмосфера заняття.
21. Рівень засвоєння дітьми матеріалу заняття.
22. Особливості поведінки дітей (інтерес, увага, активність).
1. Обсяг програмових завдань, конкретність формулювань, зв'язок з попереднім матеріалом.
2. Відповідність змісту заняття поставленим завданням.
3. Тривалість заняття, ефективність побудови його етапів.
4. Розміщення демонстраційного та роздаткового матеріалу, їх види та кількість.
5. Доцільність добору методів та прийомів.
6. Чіткість і грамотність вказівок, пояснень, запитань, демонстрування матеріалу.
7. Вміння організувати пізнавально – пошукову та самостійну діяльність дітей.
8. Вміння активізувати мовлення дошкільнят (конкретність, влучність запитань , різноманітність їх формулювання).
9. Вміння підводити дітей до узагальнення ,математичних висновків; науковість і доступність узагальнень вихователя.
10. Вміння активізувати увагу , розвивати різні види пам'яті: зорову, слухову, словесно – смислову, емоційну.
11. Урахування індивідуальних особливостей дітей.
12. Підсумок заняття.
13. Рівень використаних прийомів щодо формування математичних уявлень у дітей.
14. Кількість та лічба.
15. Величина.
16. Геометричні фігури.
17. Орієнтування в просторі.
18. Орієнтування в часі.
19. Логіко – математична компетентність.
20. Емоційна атмосфера заняття.
21. Рівень засвоєння дітьми матеріалу заняття.
22. Особливості поведінки дітей (інтерес, увага, активність).